Hoe klinkt mijn merk? (workshop)

 

Belfius, De Standaard, Flair, Telenet, Belisol, Nationale Loterij, De Kringwinkel, A.S. Adventure, Lutosa ...

 

Het Geluidshuis heeft letterlijk honderden jingles, sound logo’s en muzieken geproduceerd. Dat plaatst ons in pole position om u te helpen bepalen hoe uw merk er uit moet klinken. De klank van uw merk is immers net zo belangrijk als de kleur van uw logo. Maar hoe begint u aan een briefing die uw merk auditief beschrijft, en die ter inspiratie moet dienen voor een componist of sound designer?

“TALKING ABOUT MUSIC IS LIKE DANCING ABOUT ARCHITECTURE.” (Steve Martin)


Die boutade klopt, maar we gaan het toch proberen! Hoe? Door middel van een beetje theorie, maar vooral door u met talrijke voorbeelden in een muziekbad onder te dompelen. Zo helpen we u klank en muziek te becommentariëren, in te delen en te quoteren. En zo komt u socratisch te weten wat u zelf belangrijk vindt in een sound logo voor uw merk.

Schrijf u via mail in voor deze workshop en maak samen met ons de ultieme briefing voor uw sound branding.

 

De workshop “Hoe klinkt mijn merk?” van Het Geluidshuis beslaat drie uur. Voor minimum twee en maximum zes personen.

Klinkt interessant allemaal maar u wenst niet over één nacht ijs te gaan?

 

Wij komen u graag opzoeken voor een vrijblijvend gesprek of een presentatie. Ook vragen of verzoeken zijn uiteraard welkom. Een mailtje naar Christel volstaat.